Dat maakt Stein voor mij


Een flexibele en slanke organisatie die gericht is op samenwerking.

En waarin mens en organisatie kwantitatief en kwalitatief op orde zijn om de taken van nu en in de toekomst optimaal uit te voeren.

Om dit te bereiken, bouwt de gemeente Stein aan een moderne en professionele organisatie.

Hierin worden systemen, instrumenten en de organisatiecultuur afgestemd op de visie op de nieuwe organisatie.

Onderlinge samenwerking vormt de basis voor goede dienstverlening richting inwoners en bedrijven van de gemeente Stein.

Een volwassen organisatie waar je graag in wilt werken. Een gemeente waar je trots op bent!

Om hierin te ondersteunen is de gemeente voor het team KlantContactCentrum (KCC) / PublieksZaken (PuZa), onderdeel van de afdeling Dienstverlening, op zoek naar geschikte kandidaten voor de functie van: Buitengewoon Ambtenaar Burgelijke Stand. (Babs)

In deze functie ben je werkzaam vanuit het team Klantcontactcentrum/Publiekszaken, onder aansturing van de teamleider.

Gezien de benodigde continuïteit en flexibiliteit zoekt men 2 (!) nieuwe collega’s.

Samen met onze huidige BABS vormen jullie een team en verzorgen in totaal zo’n 80 huwelijken per jaar. Naar wie is men op zoek?

*Je bent bereid om alle door de wet genoemde verbintenissen te voltrekken. Hiertoe behoren ook de huwelijken en partnerregistraties van personen van gelijk geslacht.

*Je legt makkelijk contact en beschikt over een groot inlevingsvermogen. Je bent in staat om informatie te vertalen in een aansprekende toespraak, die aansluit bij de beleving van het bruidspaar.

*Tevens beschik je over de goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid om op een enthousiaste manier deze toespraak te houden voor het bruidspaar en hun eventuele gasten.

*Je bent representatief en hebt gevoel voor stijl. Je kunt communiceren met mensen van verschillende achtergronden en spreekt één of twee moderne talen waaronder het Engels. Limburgs dialect is een pré.

*Je hebt ervaring in het spreken in het openbaar, humor en improvisatievermogen.

Wij bieden een all-in vergoeding (van ca. € 75,00 bruto) per huwelijk. Daarnaast ontvang je ook nog per werkbespreking een all-in (bruto) vergoeding.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met de Teamleider KCC/PuZa, mevrouw Susanne Reijnders, via het telefoonnummer 046-4359208.

Over de procedure en algemene informatie kun je terecht bij de heer Geert van der Vorst, HR Adviseur via het telefoonnummer 046-4359374.

Een sollicitatiebrief met duidelijke motivatie voor de functie en voorzien van cv kun je t/m 26 augustus, gericht aan het College van Burgemeester & Wethouders, mailen naar vacature@gemeentestein.nl o.v.v. BABS. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Let op er is sprake van een langere reactietermijn i.v.m. vakantie periode.